[Czuwaj] Do delegatow na sali konferencyjnej ;)

TOGRO.pl togro w togro.pl
Sob, 3 Gru 2005, 13:31:42 CET

-----Original Message-----
From: Marcin Goleman [mailto:marcin w wedrownictwo.net]
Sent: Saturday, December 03, 2005 12:25 PM

>Informacja dla delegatow siedzacych na sali, a na biezaco z laptopow
relacjonujacych od czasu do czasu,  w czasie wyborow moze byc problem z
dostepem do internetu poniewaz prawie cale dostepne pasmo przeznaczymy na
audycje radiowa on-line. Zostawimy troszke na komputerki ale nie wiem jakie
bedzie realne obciazenie i jak zareaguje router, moze byc sytuacja, ze
bedziecie mieli zasieg ale nie bedzie mozna sie dobic do netu.
>Pozostaje zyczyc slusznych i dobrych dla Zwiazku wyborow.

No ladnie...

Pozdrawiam

Tomasz Grodzki
togro w togro.pl