[Czuwaj] Wybory i Statut

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Sob, 3 Gru 2005, 13:53:53 CET

Dnia 03-12-2005 o 13:48:59 TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:

> Ale się wesolo zrobilo. Wlasnie dochodzimy do etapu, gdzie podejmujemy
> decyzje o wyborze Naczelnika wg starego Statutu, a pozostale Wladze
> będziemy
> wybierac wg nowego...
>
> Dla mniej zorientowanych:
> - w nowym Statucie Skarbnik ZHP może nie być instruktorem,
> - w nowym Statucie czlonkowie Rady Naczelnej nie mogą być etatowymi
> pracownikami ZHP.
>
> Zaczynamy glosowanie.

Według mnie to nie jest przypadkowe działanie, a w najbardziej
optymistycznej wersji - nie tylko działanie przypadkowe :-)
Oby wynik wyborów był jednak ŚŁUSZNY :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II