[Czuwaj] Re: Naczelniczka ZHP

Wojciech Wojtaszek klopsikx w wp.pl
Sob, 3 Gru 2005, 17:35:34 CET

Hello phm,

Saturday, December 3, 2005, 3:51:49 PM, you wrote:

pWG> Jak to było???

pWG> "Beton z Konopnickiej" ??? :-) hmmm decyzję trzeba szanować, ale miały być
pWG> zmiany

 i sa osobowaosc prawna dla choragwi co w przypadku mojej oznacza
 koniec harcerstwa a poczatek firmy "choragiew" sp. z.o.o
 oto pola dzialanosci.....
 oraganizacja obozow letnich na terenie calego kraju, ukrainy i slowacji
 fachowa obsluga pilotow i przewodnikow
 wykwalifikowana kadra z uprawnieniami panstwowymi
 konkurencyjne ceny

 "na zyczenie klienta dostarczmy umndurowanych harcerzy na imprezy
okolicznosciowe (za dodatkowa oplata harcerz robi sroga i powazna
mine przed pominkiem tydziez waznym gosciem), koszta transportu wliczone sa cene uslugi"

Jestem rozgoryczony mocno jak wiekszosc intruktorow dzialajacych
akatywnie w mojej choragwi podkarpackiej (to moje wlasne zdanie poparte x
rozmowami), Boze daj coby w innych bylo lepiej.PTTKA poszlo ta sama droga
i skonczylo jako firma uslugowa dzialajaca na terenie podkarpacia.

Ide gdzies w gory przetrawic przemalowana GKa oraz fakt osobowasci
prawnej, bo sie nie moge tak jakos odnalesc w szarej rzeczywistosci
"dziadkow" z choragwi, ktorzy do emerytry utrzymaja etaty  i spokojnie
przewegetuja te 5-10 lat, udowadniajac nam mlodym jak to harcerze sa
zaradni i elestyczni radzac sobie w zyciu.

Mysle ze juz nadeszdl czas by mowic otwarcie o problemach :-)

  Ide  uspokojc sie w gorach, moze bede klarowniej myslal wtedy :-)

  czuwajcie

klopsik

--
Best regards,
 Wojciech                            mailto:klopsikx w wp.pl