[Czuwaj] Zjazd ZHP

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Sob, 3 Gru 2005, 23:16:41 CET

Grzegorz Skrukwa napisał(a):

>Mam dokładnie takie same wrażenia! Przebieg Zjazdu mnie bardzo rozczarowuje
>i napełnia smutkiem. Wygrywa linia leśników-garsonek-olimpijek.
>Zapis statutu umożliwiający dający czynne prawo wyborcze opier...czom z
>różnych zespolików i komisyjek, wybór takiego a nie innego naczelnika,
>obawiam się też że nie przejdzie kadencyjność. Jestem bardzo zawiedziony i
>smutny. Dziś zadałem sobie poważnie pytanie czemu jestem w ZHP. Pewnie
>podobnie jak wielu innych odpowiem sobie "No tak, ale trzeba dalej uprawiać
>swój ogródek, nie można porzucić zuchów, harcerzy, rodziców, podopiecznych
> [...]
dokładnie tak, teraz juz jestem pewien, że ZHP to nie jest moja
organizacja, tylko grupy pań i panów, którzy nazyją siebie instruktorami
i robiąc na innych wrazenie, że poświęcają sie dla dobra młodzieży dbają
o swoje interesy.

i na prawdę, poza przywiązaniem do harcverzy w moim szczepie ( i paru
innych ) nic mnie już w ZHP nie trzyma.

Marcin