[Czuwaj] Zjazd ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 4 Gru 2005, 00:35:58 CET

Grzegorz Skrukwa napisał(a):
 > Dziś zadałem sobie poważnie pytanie czemu jestem w ZHP. Pewnie
> podobnie jak wielu innych odpowiem sobie "No tak, ale trzeba dalej uprawiać
> swój ogródek, nie można porzucić zuchów, harcerzy, rodziców, podopiecznych
> prób instruktorskich itd."

Nie mozna ich porzucic, to prawda.
Zreszta - pewnie wiekszosc z nas nawet nie chce tego robic.
Wiec...
...moze mozna by sie wyniesc stad razem z nimi?

Ja bym chyba jeszcze nie rozpaczal teraz, ale jezeli za 2 lata, po
zjezdzie programowym, zmieni sie Prawo Harcerskie - "wypadnie" punkt
10., dojda jakies punkty w stylu "chce umiec wiecej niz umie", a idealy
harcerskie ulegna dalszemu uprzedmiotowieniu, to bedzie to ostateczny
znak, ze w tej organizacji byc nie mozna.
Mysle, ze dwa lata to dobry czas, zeby sie zebrac, poznac,
przedyskutowac reakcje na dalsze zmiany i podjac decyzje.
Co o tym myslisz?

pozdrawiam
olek