[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 4 Gru 2005, 16:19:11 CET

Marcin Goleman napisał(a):
> pWG> Marcin - nie wiem czemu zaczałeś wyliczanie od 1947 i odniosłeś to do
> pWG> ZHR-u. Z tego co wiem ZHR odnosi się do tradycji harcerstwe z okresu trchę
> pWG> wcześniejszego :-)
> Odnioslem sie tylko do dat z postu Olka ;) tak po prostu bez zadnych
> podtekstow i powodow

U mnie data byla jedna, a u Ciebie wiele.
Za to faktow innego typu, niz te, ktore podales, bylo bardzo wiele.

Rozumiem Twoj poglad, ale nie pisz, prosze, ze odniosles sie do mojej
wypowiedzi. Odniesc sie, tzn. skomentowac argumenty. A Ty co najwyzej
napisales cos inspirowanego moja wypowiedzia.
Tylko ze tworzenie wrazenia, ze ja mysle cos przeciwnego niz to co
napisales w tej "wypowiedzi inspirowanej" jest troche nieuczciwe,
nieprawdaz?

pozdrawiam
olek