[Czuwaj] Wiatr na zjezdzie...

mk klaku w poczta.fm
Nie, 4 Gru 2005, 16:21:13 CET

przyszlo mi juz tylko jedno skojarzenie:

"[...] Yyyy... Kazdy moze prawda krytykowac, a mam wrazenie, ze
dopuszczanie do krytyki panie to nikomu... Mmmm... Tak nie... Nie podoba
sie. Wiec dlatego z punktu majac na uwadze, ze ewentualna krytyka moze
byc, tak musimy zrobic zeby tej krytyki nie bylo. Tylko aplauz i
zaakceptowanie. [..]"

cytat, chyba wszystkim znany ;-)

pozdrawiam
hm. Maciej Kłaczyński

Aleksander Senk napisał(a):

> Nawet nie wiesz, co piszesz..
> ;-))))
>
> pozdrawiam
> olek

Znow swieta?
Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
>>> http://link.interia.pl/f18e7