[Czuwaj] Aparat :(

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Nie, 4 Gru 2005, 21:02:22 CET

Dla mnie zjazd był ważny z jeszcze jednego powodu. Wreszcie miałem
zaprezentować mundury, owoc mojej 2 letniej pracy w ZM (a tak na prawdę
owoc moich 11 letnich przemyśleń...). Nie udało się tego zrobić jak
chciałem - nie starczyło czasu, mogłem jedynie rzucić dwa zdania.

Ale i to pewnie by mnie ucieszyło i pozwoliło odetchnąć z ulgą, usiąść,
cieszyć się,  gdyby nie to, że... ktoś zwinął mi aparat.
Zostawiłem go w sali obrad (lub kasynie - prawdę mówiąc w całym tym
ambarasie wyleciało mi to z głowy), a kiedy przyjechałem spowrotem już
go nie było.

Czarna torba z Canonem Powershotem IS2. Myślę, że szance na odnalezienie
go sa znikome, być jeśli nikt go przez pomyłkę nie zwinął, to pewnie
komuś się "przykleił" - nie podejrzewam raczej delegatów, ani obsługi,
prędzej wojaków ogarniających później salę... Ech nie wiem.
Jakby ktokolwiek miał jakieś info - proszę dajcie mi znać.

g00rek :'(((