[Czuwaj] Przewodniczacy - c.d.

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 5 Gru 2005, 11:06:21 CET

TOGRO.pl napisał(a):

> No dobra. Miałem się nie odzywać, ale nie już mogę.
[ciach]

Ale czemu, Tomku, miales sie nie odzywac?

Napisales wazne rzeczy. Dobrze, ze to napisales.
Dzieki temu bede mogl zmodyfikowac i rozwinac swoja wiedze o nim jako o
człowieku.

Nie wiem natomiast, czy bardzo to wplywa na moje postrzeganie go jako
Przewodniczacego - pewnie troche tak, ale mniej.
Natomiast bardzo malo zmienia sie moje zdanie o organizacji, tych 134
(nie liczac Ciebie :) delegatach.
A to dlatego, ze mysle iz wybierajac go na Przewodniczacego wiekszosc z
nich nie wiedziala tego, co teraz napisales, a wiedziala to, co on sam o
sobie powiedział.

Ale bylo inaczej? Jezeli tak - to pisz to koniecznie! :)

pozdrawiam
olek