[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 5 Gru 2005, 13:15:03 CET

Dnia 5-12-2005 o godz. 11:45 Dominik Jan Domin napisał(a):

> ??
>
> A nie tracą etatu, a zachowują funkcję??
>
> DJD
> w marzenaich, że funkcja w ZHP jest jednak wazniejsza od etatu

Tracą etat i funkcję.
Dominik, nie wiem, czy można zarządzać chorągwią - teraz jako osobą prawną i jeszcze pracować zawodowo.
Rady chorągwi i RN składają się ze społecznych ,
ale bycie komendantem chyba nie pozostawia miejsca na działalność zawodową.
Komendanci chorągwi łódzkiej, kieleckiej i krakowskiej utracili właśnie mandaty i etaty. (kch kieleckiej chyba dostanie nowy:) )

Pozdrawiam
Anka

MINI MINI PARTY 2 - najbardziej wyjątkowa płyta
z dziecięcymi przebojami - to idealny prezent
dla każdego dziecka. Dostępna również wersja limitowana - CD+DVD.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fminimini.html&sid=595