[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 5 Gru 2005, 13:15:04 CET

Moja interpretacja jest taka, ze Zjazd jako najwyzsza wladza w ZHP
przyjmujac Uchwale wprowadzajaca okresla od kiedy obowiazuja zapisy Statutu.

Wiekszosc z nich - miedzy innymi ten, o którym dyskutujemy - w dniu
uchwalenia poprawek do Statutu, czyli od 03.11.2005 r.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: