Re: [Czuwaj] Trzeba uprawiać swój ogródek - WOLTER - sprostowanko drobne i mało ważne

Piotrek S. Inkler w poczta.fm
Pon, 5 Gru 2005, 15:05:17 CET

Czuwaj!

AMN> TRZEBA UPRAWIAĆ SWÓJ OGRÓDEK - powiedział Kubuś Fatalista, gdy zwiedził już cały świat. Ja tez tak myslę. Niech każdy realizuje swoją funkcję najlepiej jak potrafi. I gdy ma jeszcze kawałek siły
AMN> pomoże temu, który nie daje sobie rady.
AMN> Jesteśmy w ruchu, który chce zmieniać świat na lepsze, a nie na SWOJE.

To faktycznie z Woltera, ale to powiedział Kandyd, a nie Kubuś
Fatalista (który jest bohaterem książki D. Diderot - też Francuz i też
oświecenie, ale jednak to coś innego).

Z całą resztą postu bardzo się zgadzam :-).

AMN> Więc, jak głosi węgierskie pozdrowienie skautowe:
AMN> DOBREJ ROBOTY!!! Druhny i Druhowie.
AMN> CZUWAJ!
AMN> Anka Nowakowska

Pozdrawiam!
Piotr Sterczewski
Hufiec Oświęcim

Znow swieta?
Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
>>> http://link.interia.pl/f18e7