[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

goja73 goja73 w poczta.onet.pl
Pon, 5 Gru 2005, 22:52:48 CET

> From: "Grzegorz Jurek" <goja73 w poczta.onet.pl>

Prosze o konkret do jakich wladz zostali wybrani komendanci choragwi:

1 - do RN - jesli byli etatowi to traca mandant KCh - mogli nie
kandydowac..
2.  do CKR? - traca mandat zawsze - etatowi i nieetatowi - mogli nie
kandydowac
3. do Glownej  Kwatery - czy uchwalilismy ze czlonek GK nie moze
pelnic innej funkcji? -nie...  ale moze sie myle.. (jeszcze nie
odespalem)

też jeszcze nie odespałem :)
mam na myśli sytuację 3, która mnie najbardziej dotyka
komendant chorągwi łódzkiej (dotychczas na etacie)
został wybrany na zastępcę naczelniczki,
nie jestem pewien, bo nie ma jeszcze wyczyszczonej wersji statutu,
ale wydawało mi się że nie można było łączyć tych funkcji...
nic, chyba przyjdzie poczekać, aż go Agnieszka gdzieś podczepi w necie
pozdrawiam
goja73
Grzegorz Jurek
grzegorz w zhpwidzew.pl