[Czuwaj] Zjazd-Komendy Choragwi

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 6 Gru 2005, 11:23:22 CET

http://www.komunikaty.zhp.org.pl/2003/lipiec/regulamin%20zatrudniania-dzilan
osc_statutowa.doc

No dobra. Pierwszy krok jest. Ale ja nie jestem fachowcem od wynagrodzen i
po prostu nie rozumiem tych zapisow.
Ale fakt, faktem mam już baze do rozmyslan... :-)

> Obawiam się że ZHP jeszcze "nie dojrzał" do ogłaszania takich
> danych. Obym sie mylił :-)
>
> radek

A dlaczego tak uwazasz? Czy sa jakies powody, dla których te informacje
powinny być utajnione?
Przeciez ta pensja jest placona z funduszy jakie ZHP wypracowuje m.in. z
mojej dzialalnosci.

Ponawiam pytanie - skoro prezydent i premier podaje swoje wynagrodzenia do
publicznej wiadomosci, podajac konkretna kwote jaka co miesiac dostaje, to
czy Naczelnik, Przewodniczacy, czy komendant choragwi nie może jej podac?

Skoro brak jest takiej informacji to nie możemy się dziwic, ze ktos od czasu
do czasu twierdzi, ze zarabiaja za duzo, maja ogromne ryczalty, sluzbowe
samochody i mieszkania i pewnie jeszcze karty kredytowe bez limitu.

Jestem za DALEKO idaca jawnoscia finansow w ZHP.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: