Odp: [Czuwaj] Spis ZHP

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Wto, 6 Gru 2005, 13:44:02 CET

Dnia 06-12-2005 o 13:21:43 Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał:
> Zazwyczaj to sie mowilo o 18-22 tys.
>
> A od jakiegos czasu od instruktorow ZHR slychac raczej o 14-16 tys.
>
> Tyle, ze tam te informacje chyba naprawde sa tajne.
> (Tzn. w zadej rozmowie nie uslyszalem: "widzialem dane spisu i jest tyle
> i tyle", a zawsze: "około tylu i tylu, ale tego nikt naprawde nie wie" a
> czasem z dodatkiem "my nie mamy WBiA".)

Wszystko możliwe - ja jestem 1,5 roku dopiero w ZHR wiec jeszcze nie znam
sie na wszystkim :-) Znając życie te spisy to też nie są ani prawdziwe ani
pewne liczy - tylko orientacja porównawcza :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II