[Czuwaj] CYTOWANIE

Rafał kmccoy w konto.pl
Wto, 6 Gru 2005, 14:41:28 CET

Użytkownik phm Wojciech Godoń napisał:
> Składam protest :-)
> Proszę nie wprowadzać monopolu na program pocztowy - lepsza jest Opera
> :-))))

A ja dodam (bo może niektórzy przeoczyli), że Opera obecnie jest za
FREE. Totalną darmochę. Już nie jest to adware wyświetlający reklamy na
górze. Dzisiaj jest to normalny, darmowy produkt, zawierający:
- przeglądarkę WWW (obecnie *najszybsza na świecie*, z najmniejszą
ilością "dziur")
- czytnik news
- wspomnianego klienta poczty

Zanim się zdecydujecie, warto przejrzeć tą stronę:
http://browsehappy.pl/

Po czym skoczyć tu:
http://www.opera.com/

Pozdrawiam