[Czuwaj] Pracownicy etatowi ZHP

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 7 Gru 2005, 08:24:44 CET

----- Original Message -----
From: "marcin wojtczak" <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, December 07, 2005 8:09 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Pracownicy etatowi ZHP

> To juz wygląda jak sekta. Cała rodzina w harcerstwie i do tego nie moga
> żyć poza nim.
> To może trzeba ich wszystkich skierowac na terapię uzależnień.
>
> Marcin
> --
Jednego kandydata juz chyba mamy ;))) Moze uda sie wydobyc od druha Slawka
namiary, a nastepnie na wlasna prosbe skierowac go przymusowo na leczenie.
Oczywiscie wraz z rodzina. Czy ZHP bedzie musialo placic za leczenie? W
koncu to przez ZHP powstalo uzaleznienie. Amerykanscy prawnicy od wyciagania
kasy mieliby szerokie pole do popisu ;)))

Pozdrawiam
Viking-Szczecin

P.S. Przypomina mi sie sytuacja sprzed chyba 8 lat, czy wczesniej nie
wybrany komandant (notabene jak to nektorzy nazywaja "beton" i do tego
komunistyczny), kiedy na zjezdzie hufca zapytano go, czy zostalby znow
komendantem hufca, odpowiedzial, ze tak pod dwoma warunkami: etat w pelni
platny i gwarancja pracy do emerytury :))) Nie zostal wybrany :)