[Czuwaj] Nowy numer POBUDKI

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 14 Gru 2005, 18:35:58 CET

Tomasz Maracewicz napisał(a):
> Witam,
> Chciałem listowiczów zaprosić do kolejnego numeru POBUDKI
> www.pobudka.zhr.pl
> i dyskusji na jej forum.
>
> Pozdrowienia.
>
> Marabut

Wiecie co. Za każdym razem gdy czytam Pobudkę (a czynię to od e-deski do
e-deski) to zastanawiam się, dlaczego nie powstanie u nas gazeta pisząca
w tak mądry sposób o sprawach dotyczących całej organizacji. Choćby
e-gazeta, bo na inną nie liczę.

Czytam problemy nie zawsze mi bliskie, czasem coś na mnie chlapnie, jako
na ZHPowca (częstokroć słusznie, choć czasami pewnie nie), ale tak czy
inaczej chce się powiedzieć, że to cholernie mądre przemyślenia. I co
więcej - mogę się zgadzać, lub nie, ale nie spotkałem jeszcze żadnego na
prawdę NUDNEGO artykułu.

Winszuję.