[Czuwaj] Nowy numer POBUDKI

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 15 Gru 2005, 08:42:38 CET

Sławomir Waś napisał(a):

> Oj, Druhu Michale, brakowało, brakowało... I nie wszyscy kradli. Ale coś
> jest w tym co tu przesyłasz... :-)
> SW

Sławek wiem, wiem że brakowało, pamiętam. W sumie jestem niewiele
młodszy od ciebie ;)
Ale coś na rzeczy jest, no nie? Nie to żebym chołubił komunizm, ale było
trochę smaczków których brakuje. Oczywiście teraz są wyidealizowane
niczym piraci u polańskiego ;) Kiedy wspominamy przeszłość często wydaje
się kolorowa. Ale to nie ten czas i nie to miejsce na taką dyskusję, bo
się zaraz zacznie o chlebakach, butach relax, pewexach, klockach lego i
gumach DONALD. (a wtedy wejdziemy już w politykę ;)