[Czuwaj] stereotypy

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Czw, 15 Gru 2005, 09:02:54 CET

Dnia 15-12-2005 o 08:52:05 Rafał Klepacz <seascout w go2.pl> napisał:

> No ale co zrobić z tym, ze gdzieś ZHP jest tak postrzegane? Przecież -
> czy
> nam się to podoba czy nie - to właśnie tak jesteśmy odbierani w
> niektórych
> kręgach społecznych.

Tak szczerze mówiąc to jakikolwiek stereotypy istnieją tylko w kręgach
zbliżonych do ZHP lub ZHR (dziwne, ze inne organizacje jakoś w tym nie
uczestniczą :) ) Ja, w 99% spotykam sie z pytaniem: "czym się różni ZHR od
ZHP" lub "co to znaczy ZHR" :)
Ludzie tego wogóle nie kumają - niejednokrotnie dziwią się widząc harcerza
i patrzą na niego jak na dinozaura, który nie ma prawa juz istnieć :-)
nic, tylko postawić drużynę na placu i zaprosić wycieczki "fotografów" z
Azji :)
Stereotypy są tylko dla "płytkich" ludzi nie posiadających atutów w
poważnej dyskusji i "armatnim mięsem" dla zaciekłych wrogów "R" czy "P".
Pozostało ubolewac nad nimi, bo i tak niedługo nikt o nich nie bedzie
pamiętał - tak jak o 13 grudnia :)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II