Odp: [Czuwaj] Rada Warszawy wygania harcerzy zeszkół

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pią, 16 Gru 2005, 08:48:03 CET

I jak tu sie nie wkurzyć?? Do tej pory środowiska posiadające harc ówkę uważane były za szczęśliwców. Mają swoje miejsce, nie plączą sie po korytarzach, na zbiórkach jest klimat. Teraz dzięki paranoi radnych srodowiska te będą miały kłopot. Owszem dysponujemy jakimiś funduszami ale nie są to pieniądze, które będziemy mogli wydawac na wynajem sal. Ciekawe czy jeśli (ale pewnie tak) drużyna ma zbiórki w sali lekcyjnej nie będącej harcówką też będzie musiała płacić??? No naprawdę szlag mnie
trafaia. Moje środowisko posiada harcówkę, włożylismy w jej utrzymanie wiele pracy i finansów a teraz będziemy musieli jeszcze za to płacić?? Gdzie są władze chorągwii?? Gdzie komendy hufców??? Może wykazały by sie zaradnościa i doprowadziły do wprowadzenia poprawki do tej ustawy Rady Miasta??

Oburzony
hm. Robert Borzecki
62. WRDH "WYSSOGOTA"