Odp: RE: [Czuwaj] Rada Warszawy wygania harcerzy zeszkół

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pią, 16 Gru 2005, 11:01:47 CET

Lobby harcerskie być może ale czy my jakos nie powinniśmy się zorganizować  w tej sprawie? Wiem, że KCh ma cytuję "jak najszybciej" wystosować pismo do rady miasta w sprawie zwolnienia nas od opłat ale może możemy cos jeszcze zrobić??

Posiadacze harcówek - łaczmy się!!! :)