RE: RE: [Czuwaj] Re: Rada Warszawy wygania harcerzy zeszkół

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 21 Gru 2005, 17:48:02 CET

Jak na razie aktualnosci, które mogę przekazac sa takie, ze odbylo się
robocze spotkanie reprezentanta/przedstawiciela Stolecznej z dyrektorem
Biura Edukacji (moglem pomylic nazwe), a na jutro zaplanowane sa kolejne z
kolejnymi dyrektorami.

Zmierzamy do jasnego sprecyzowania informacji, ze harcerze nie ponosza
odplatnosci za harcowki.

Jeśli obecny na liscie reprezentant/przedstawiciel znajdzie czas by napisac
cos wiecej, to będziemy wiedziec wiecej.
:-)

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl