[Czuwaj] Kielce welcome to... :)

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 21 Gru 2005, 21:02:59 CET

phm Wojciech Godoń napisał(a):

> A kiedy to zapadła decyzja o Kielcach skoro na Zjeździe była jeszcze
> propozycja uchwały o Krakowie i czy to Zlot z udziałem ZHP czy tez tak
> jak  w tej uchwale było - wszystkich organizacji - i czy w tych
> spotkaniach, o  których mowa w artykule biora udział przedstawiciele
> innych organizacji  czy też obowiązujący będzie podział - ZHP:
> gospodarze; reszta - zaproszeni  goście ??

Mówisz teraz o Zlocie Kraków 2010. A tu jest opisany Zlot Kielce 2007.
Poczytaj uchwały zjazdowe dostępne na stronie zjazdu, bo to nie to samo.
Dwie różne imprezy.

Pozdrawiam świątecznie i przy okazji życzę wszystkim spełnienia marzeń,
poczucia dobrze spełnionej harcerskiej służby w gronie przyjaciół!
Marek Jedynak