[Czuwaj] Kielce welcome to... :)

Czw, 22 Gru 2005, 10:01:57 CET

----- Original Message -----
From: "phm Wojciech Godoń" <wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, December 21, 2005 9:18 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Kielce welcome to... :)

> No tak - wiedziałem, ze coś mi świata ze zjazdowych audycji, ale moje
> pytania nadal są aktualne, zwłaszcza gdy patrzę na nazwę: Zlot Harcerstwa
> Polskiego a nie Zlot Związku Harcerstwa Polskiego :-)

Uchwała nr 82/XXXII Rady Naczelnej ZHP z dnia 26 czerwca 2005 r.
w sprawie zwołania w 2007 r. Zlotu ZHP i zorganizowania Wyprawy wędrowniczej
http://dokumenty.zhp.org.pl/download_05/rnu0574_82.doc
RN ZHP ".... postanawia:
- zwołać w dniach 10-19 sierpnia 2007 r. w Kielcach Zlot Związku Harcerstwa
Polskiego
 "Jeden świat - jedno Przyrzeczenie",..."

Czesław