[Czuwaj] Kielce welcome to... :)

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Czw, 22 Gru 2005, 10:02:38 CET

Dnia 22-12-2005 o 10:01:57 czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net>
napisał:

> Uchwała nr 82/XXXII Rady Naczelnej ZHP z dnia 26 czerwca 2005 r.
> w sprawie zwołania w 2007 r. Zlotu ZHP i zorganizowania Wyprawy
> wędrowniczej
> http://dokumenty.zhp.org.pl/download_05/rnu0574_82.doc
> RN ZHP ".... postanawia:
> - zwołać w dniach 10-19 sierpnia 2007 r. w Kielcach Zlot Związku
> Harcerstwa
> Polskiego
>  "Jeden świat - jedno Przyrzeczenie",..."

Teraz to jasne - odniosłem się do tego artykułu w gazecie, w którym
wyraźnie jest napisane Zlot Harcerstwa Polskiego w Kielcach :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117