[Czuwaj] SUPER REJS DO AMSTERDAMU!!!

Magdalena Potapowicz magdalena.potapowicz w brpd.gov.pl
Pią, 4 Lut 2005, 13:41:48 CET

Mój narzeczony wybiera się w podróż przedślubną (beze mnie, gdyż źle znosze
rejsy po morzu)
na SUPER REJS i poszukuje pilnie jeszcze 3-4 osób chętnych do załogi -
wierzę, że go nie zawiedziecie i powróci z tego rejsu nadal z chęcią do
zawarcia ze mną ślubu w dniu 1 lipca 2005 r., na który serdecznie
zapraszamy:)))

hm. Magdalena Potapowicz (Szczep 84WDHiGZ "Knieja" Hufiec Warszawa
Praga-Północ)

Podstawowe informacje o rejsie:
Termin: 29 maja - 12 czerwca (mogę mylić się jeżeli chodzi o dzień startu,
może być 28.05);
Jacht: Warszawska Nike, szkuner sztakslowy, 104m2 żagla, 14,20 m długości,
załoga 12 osób;
Trasa: start Kołobrzeg lub Ustka a dalej, jeżeli wiatry pozwolą, Bornholm,
Rugia, Kanał Kiloński, Hamburg, Helgoland, Amsterdam;
Załoga: bardziej lub mniej bliscy znajomi Rafała;
Koszt: ok. 1700 zł (cena zawiera: czarter, żarcie, opłaty portowe, transport
w obie strony)
Zaliczka do 11 lutego 2005 r. (na czarter jachtu): ok. 150-200 zł.

pwd. Rafał "The Old Salt Sea Sailor" Dąbrowski (tel. 501218838; rafax w wp.pl)