[Czuwaj] spis harcerski

"Adrian Łaskarzewski" adrian_2 w zhp.inet.pl
Sob, 5 Lut 2005, 21:54:40 CET

Nie wiem, czy będziesz miał jakikolwiek pożytek z danych które wklepałeœ, jeœli wklepałeœ je tak samo jak swój email na listę.

Adrian

PS. Nie warto naprawiać klawiatury z uszkodzonymi klawiszami [ . ] (kropka), [ , ] (przecinek) i [ ^^ ] (shift). Taniej i proœciej kupić nowš.
:-P