Re: [Czuwaj] spis harcerski

maczgierz w o2.pl maczgierz w o2.pl
Nie, 6 Lut 2005, 14:04:55 CET

Poprawiłem ortograficznie tekst. Może teraz ktoś uchwyci istotę tego
tekstu a nie będzie się rozwodził nad kropką nad znakiem "z". Jeśli
będziemy zajmowali się tylko budowaniem wizerunku a resztę zostawimy
na później to Bedziemy cudnie wyglądać tylko nic niebedziemy robić.

Niedawno zakończyłem wklepywanie danych do aplikacji spisowej ZHP na
rok
2005 po za trzema listami żadnego pożytki z niej zabardzo nie
wyciągłem
Czy wydział badań i analiz lub ktoś z was dysponuje być może
elektroniczna?
Baza danych stworzonych dla potrzeb hufca tak by można po wklepaniu
danych
Dostać gotową kartę instruktorka.

> Nie wiem, czy będziesz miał jakikolwiek pożytek z danych które
wklepałeœ, jeœli wklepałeœ je tak samo jak swój email na listę.

> Adrian
>
> PS. Nie warto naprawiać klawiatury z uszkodzonymi klawiszami [ . ]
(kropka), [ , ] (przecinek) i [ ^^ ] (shift). Taniej i proœciej
kupić nowš.