Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 7 Lut 2005, 14:35:56 CET

> Za to na Zjeżdzie ZHP większośc stanowią delegaci ze srodowisk wiejskich.Czestokroć mający małe pojęcie po co i dlaczego się tu znaleźli. Głosujący wg. nakazów komendanta Choragwi.

dlatego pytam się jak widzimy harcerstwo na wsi?
a moze jest to jak powiedziala moja znajoma:
"...skauting jest dla chłopców z miasta..."

jezeli juz decydują ludzie z prowincji o tym co sie dzieje (bo mniejszoscią na zjezdzie są delegaci z aglomeracji (jak odestek magostrow w Polsce:) to jak to zmienic, aby zrównoważyć ten problem...
a moze czas na inne rozwiązania?
zachęcam do dyskusji

Marek