Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Paweł Rozdżestwieński konikhdj w hot.pl
Pon, 7 Lut 2005, 17:01:26 CET

Marek Jedynak <marek_jedynak w o2.pl> napisał(a):

> [...]

Czy tylko ja zauważam, że tego typu wypowiedzi są żenua? Ja pochhodzący z
małego hufca odnosze wrażenie, że tzw. "wielkomiejkie hufce" - nie za
bardzo radzące sobie z własnym podwórkiem proponuja nam wersje harecsrtwa
a'la sytem ammaya w połaczeniu z przegadaniem. A co do prowincjalności - to
to drodzy Druhowie i Druhny jest stan umysłu a nie przebywania.
Paweł z Sochaczewa