Re: [Czuwaj] "Kształcenie w ZHP" - spotkanie instruktorskie - Organizator: Region warszawski RCŻ

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Pon, 7 Lut 2005, 22:53:42 CET

Region warszawski RCŻ serdecznie zaprasza na spotkanie instruktorskie pt.
"Kształcenie w ZHP", które odbędzie się w dniu 8 lutego (wtorek) 2005 roku
od godz. 18:00 do 20:00 w Gimnazjum nr 143  przy ul. Bartniczej 8 w
Warszawie (Bródno) w sali nr 152 (dawniej Szkoła Podstawowa nr 67). Przed
wejściem do szkoły znajduje się charakterystyczny elektorniczny zegar -
widoczny z ulicy.
Gościem specjalnym spotkania będzie: hm. Anna Filipow - Komendantka CSI ZHP.

Są tacy co twierdzą, że jestem czepliwa... :o) Raz już pytałam i pytanie
powtórze - jakie zagadnienia dotyczace kształcenia zamierzacie omawiać?
Wszystkiego przez dwie godziny się nie da, a mnie ciekawi, co wybierzecie...

Pozdrawiam
Ola Kozubska