Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 8 Lut 2005, 17:04:15 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 08, 2005 4:36 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wieś a ZHP

Szczerze mówiąc nie wiem.
Ja starałem się wypowiadać na kwestie związane ze Zjazdem i delegatami
twierdząc, że wieś tu nie ma nic do rzeczy. A problemy są ogólniejszej
natury, np. obojętność instruktorów na sprawy Związku nie jest związana za
bardzo z terytorium działania hufca.

Krzysiek

Stala oplata 35 gr/min. Teraz mozesz dzwonic za granice taniej!