Kadencyjność (było: Re: [Czuwaj] wieś a ZHP)

phm Wojciech Godoń HO goferek w chrzanow.zhr.pl
Wto, 8 Lut 2005, 18:57:03 CET

Czuwaj !!!

Nie chciałem się udzielać w tej dyskusji, gdyż ona juz nie dotyczy
mojego obecnego środowiska... jednak uwagę mam. Piszecie, że
kadencyjność to zły pomysł - to juz chyba zalezy dużo od środowiska
..... nie dziwię się, że druh Paweł R. jest rozgoryczony tym przepisem.
Z opisu jego hufca wynika jasno: taka zmiana moze wyjść na gorsze.

Nie można tez mówić iż ten przepis spowoduje upadek ZHP (swoją droga czy
to jest możliwe ?? :-) Biorąc punk widzenia środowiska chrzanowskiego
hufca, gdzie komendant jest na funkcji czyt. stołku od 1989 r. -
miesięcznie pobiera całkiem solidną wypłatkę - i tak na prawdę, ocena w
środowisku nie jest wysoka - a zmiana na Zjeździe wręcz niemożliwa -
mało młodych instruktorów (wszyscy po szkole średniej i wcześniej
opuszczają nasze miasteczko, by uczyć się w dużych aglomeracjach) -
szereg instruktorów seniorów i pseudo instruktorów, opłacających składki
i pokazujących sie tylko na Zjeździe z racji pełnionych funcki w komisji
rew bądź sądzie.

Im na prawdę potrzebna jest zmiana - choć patrząc dzisiaj na ilośc
młodych imstruktorów, któych jest coraz mniej a z drugiej strony
zwiększająca się ilość osób powracających po długich latach i
zajmujących puste miejsca na hufcowej kanapie :-) nie wróże dobrze
zmianie..... choć nadal wierzę w młodych instruktorów chrzanowskiego
ZHP......

Nie wiem jak to się zakończy,,, czy na Zjazd nie pojadą hufcowi by
rychło wycofać się z tego przepisu - jednak z całego serca życzę, aby
jakakolwiek nie była - przyniosła same pozytywy w ZHP.

Ps. taka prośba do druha z 13 RDH "Gazki" - prosze ustawić sobie datę w
komputerze bo zawsze druha maila przychodzą z datą o jeden dzień do
przodu :-) - chyba że jakieś mieszanie w czasoprzestrzeni ::-)

CZUWAJ

Goferek
ZHR Chrzanów