ODP: [Czuwaj] wieś a ZHP

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 10 Lut 2005, 11:13:04 CET

Pawle! A co jest złego w kadencyjności, poza utrudnieniem negatywnym
osobnikom grzania stołków? Osoby pozytywne w ciągu 8 lat zapewne będą w
stanie wykształcić nastepce na funckję, a nikt przecież nie mówi im "won z
KH".

A jeśli zamiast pojecia "komasacja małych hufców" - z którym RZADKO się
spotykam - wprowadzić pojęcie SILNY HUFIEC i komasacja SŁABYCH HUFCÓW - to
otrzymasz zagadke logiczną: czy słaby musi byc mały? Czy Mały musi byc
słaby? Czy może być duży i słaby?

Jestem zwolennikiem SILNYCH HUFCÓW i nie ukrywam tego. Nie jestem
zwolennikiem hufców molochów. IMHO hufiec może byc malutki - o ile bedzie
silny.

> Dziwnym jest jednakże fakt, że ciekawe rzeczy dzieją się w ZHP coraz
> częściej poza wielkimi ośrodkami.

Tak, z tym się zgodzic można - ale jakie CIEKAWE rzeczy? Bo z kontaktem i
promocja w ZHP sam wiesz, jak jest.

Możesz się podzielić tu, na liście, pomysłami z "prowincji"? Może inni będą
mogli coś zaadaptować? Nie bierz tego jako ironii - Giełdę Programową w
Funce wygrało środowisko z "prowincji". Niestety, na mejle do tej pory nie
dostałem odpowiedzi (nawet typu: wypchaj się albo zapłać 18 zł za materiały)
- a chciałem uzyskac opis propozycji którą wygrali - "średniowieczne harce"
(szczerze, nie nie dorwałem nawet kontaktu z tym środowiskiem, może moje
nazwisko jest kasowane automatycznie w ZHP przez programy anty-Dominikowe).

Czekam (staram się cierpliwie) na propozycje i serdecznie pozdrawiam

Dominik Jan Domin