[Czuwaj] Konkurs na Szefa Ksztacenia Choragwi Stołecznej ZHP - nic nie węszę!

Magda Potapowicz thebest84 w wp.pl
Nie, 13 Lut 2005, 23:32:14 CET

Zatem ja osobiście nic nie węszę Pawle. Ja poprostu jestem zwykle po ludzku rozżalona tym, że nie czułam się traktowana jak harcmistrzyni swojej Chorągwi podczas konkursu (fakt, że byłam osobą z publiczności nie powinien był nic zmieniać w tym zakresie...) - i nie mam w tym przypadku żadnej pretensji akurat do Ciebie...
Jestem osobą bardzo emocjonalną i podchodzącą z dużym zaangażowaniem do wszystkiego "czego się dotknę" zatem bardzo wyrazista była także moja relacja...
Możecie ją Wszyscy potraktować, jak chcecie - ja mam takie właśnie odczucia, jak opisałam w swojej długiej relacji po tym wydarzeniu i chciałam się nimi podzielić - uważam, że mam do tego prawo, jako instruktorka, która włożyła swoją pracę i serce w przygotowania Oli do konkursu....

Pozdrawiam, hm Magdalena Potapowicz