[Czuwaj] Konkurs - o systemie

Wto, 15 Lut 2005, 17:17:12 CET

----- Original Message -----
From: <seascout w go2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, February 15, 2005 3:31 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Konkurs - o systemie

> Czesiu... Zjazd nie wybiera komendy. Zjazd zgadza się na propozycję
komendanta.

(..;.......)
5. wybiera komendanta chorągwi
i, na jego wniosek, określa liczebność
i wybiera pozostałych członków komendy chorągwi,
w tym co najmniej 2 zastępców komendanta chorągwi i skarbnika chorągwi,
(..........)

> Ale nawet jak Zjazd się nie zgodzi, to inicjatywa dalej leży po stronie
komendanta.
> I tak do skutku.
>
> Więc niezależenie od wszystkiego,
> zawsze w komendzie będa koledzy komenanta,
> a nie ci którzy sie do tego najlepiej nadają
> (choć w wielu hufcach to akurat się lączy - ale w wielu nie).

A dopierao teraz zauwazyłem że piszesz o hufcu
;-)

Ale czy to w hufcu czy w choragwi
to od Zjazdu zależy jaki "zarząd"
czyli komendę (    W TYM  komendanta )
"sobie" wybierze.
Od świadomosci i determinacji delegatów.

Czesław