[Czuwaj] STOP harcerzom!!!

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 16 Lut 2005, 15:19:38 CET

	Odnosząc się do mojego postu sprzed stycznia 2005 r., gdy pyrtałem się Was o STOP jako organizację. Tu wypowiedział się Seascout. Teraz zaś udzielam informacji zwrotnej:

Zorganizowaliśmy (ZKK Hufca Końskie) zajęcia z trenerką STOPu (Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych) na temat autoprezentacji i wystapień publicznych.

Wnioski:
+ pełen profesjonalizm
+ zewnętrzne patrzenie na sprawy ZHP
+ kompetencje w 100%
+ warsztaty pozbawione ideologii harcerskiej (porównując a nie umniejszając: CSI robi " pozytywne pranie mózgów" motywując do pracy dla organizacji) dały nam lepsze spojrzenie na rzeczywistość, która otacza naszą organizację
+ warsztaty dały każdemu uczestnikowi poczucie, ze były skieroane wlasnie na jego potrzeby, a nie na kolejne przyuczenie do funkcji. sam się nawet "nakręciłem". daje to jeszcze większą motywację do pracy, która się tak czy inaczej przełoży na pracę na rzecz p.j.o. czy innych komórek organizacyjnych.
	Jest to nowy obszar dla mojego Zespołu i mojego Hufca oraz szansa na zmiany na lepsze!
	Przy okazji chciałbym podziekować Małgorzacie Borowskiej (STOP) za przyjazd do naszego hufca i poprowadzenie zajęć. Liczymy na dalszą współpracę.

Czuwaj!

	hm. Marek Jedynak

	Szef ZKK Hufca ZHP Końskie
	www.lsilatawiec.prv.pl (http://www.lsilatawiec.prv.pl)