[Czuwaj] Ciekawostka [informacje o harcerstwie na stronie GDL]

Grzegorz greegors w icpnet.pl
Wto, 22 Lut 2005, 13:20:29 CET

1. Strona greendevils pl jest dość wątpliwym źródłem informacji.
Nie wiadomo dokładnie kto "za nią stoi". Jak się wydaje z niewiadomych
powodów ktoś żywi tam wrogość do harcerstwa, choć gdyby zarzuty wobec
"Herkulesa" były prawdziwe, to w tym jednostkowym wypadku każdy harcerz i
nieharcerz miałby słuszne prawo do krytyki tej drużyny.
na temat organizacji Green Devils Legion krążą w internecie bardzo sprzeczne
informacje a raczej dezinformacje.
Według jednej z wersji jest to finansowana i szkolona przez Amerykanów
struktura dywersyjna na wypadek wojny, coś takiego jak "Gladio" w Europie
Zachodniej. Według innych wersji organizacja ta nigdy nie istniała, albo
przynajmniej nie istnieje obecnie, i nie była nigdy niczym więcej jak
"grupką kolesi bawiących się w air soft gun".
Polecam: http://recon.net.pl/forum/index.php
Wątek o GDL znajduje się w dziale "Wolna Dyskusja" i jest aktualnie na
wierzchu.

2. Sprawa nazistowskiego image'u drużyny "Herkules" była podobno badana
przez komisje rewizyjne hufca Poznań-Jeżyce i Chorągwi Wielkopolskiej, które
podobno stwierdziły, że zarzuty są nieprawdziwe. Wątek o "Herkulesie" był
kiedyś  na Forum ZHP ale chyba został skasowany.

Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich z
Dniem Myśli Braterskiej (i pierwszzym dniem wiosny według tradycyjnego
kalendarza ludowego ;-)

GS