ODP: [Czuwaj] DMB + Ciekawostka

Magdalena Potapowicz magdalena.potapowicz w brpd.gov.pl
Wto, 22 Lut 2005, 15:03:19 CET

Ale ja jestem zarejestrowana na liście Czuwaj od stycznia 2005 r. i dostałam
ten link Suchy od naszej wspólnej dobrej znajomej.dzisiaj - w sumie to
trochę smutne, że akurat dzisiaj...

Nie wiem wszystkiego, chyba w przeciwieństwie, co do poniektórych na tej
liście:) i zapewne nie raz jeszcze powtórzę jakiś temt poruszany lat temu
np. 5 - wybaczcie... Nie mogę bowiem przeczytać wszystkich wątków lat 10
wstecz... nie dysponuję tak dużą ilościa czasu...

Dziękuję Grzegorzu za wyjasnienie w poprzedzającym mnie wpisie...Przekażę
zainteresowanej instruktorce.

Pozdrawiam, Magda Potapowicz.