[Czuwaj] 1% male pytanko

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pon, 3 Sty 2005, 22:49:43 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Michał Markucki
Sent: Monday, January 03, 2005 10:21 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Odp: RE: [Czuwaj] 1% male pytanko

>  Znam nie martw się o to.
> Ale nie wiem czy faktury, które dostanę
> mam mieć w książce finansowej szczepu,
> czy tak jak w tym roku musialem je oddać do hufca.

Upsss!
Powinienem zapytać nie czy zna, a czy rozumie
:-(((
Usprawiedliwieniem jest wadliwość instrukcji.

Zapis:
(....)
Darowizna może być przyjmowana wyłącznie
na konto (do kasy) hufca, skąd następnie
jest przekazywana za pokwitowaniem KP do kasy drużyny.
Rozwiązanie powyższe wynika z przepisów podatkowych.
(....)

jest niepełny. Nie tłumaczy wszystkiego.

Samo przyjmowanie na konto KH, jeszcze sprawy nie załatwia.
Stąd konieczne jest przekazywanie faktur do KH.

Przyczyną jest to że dokumentacja drużyn/szczepów
nie jest ujmowana w bilansie/rachunku wyników ZHP.

Takie "łatanie dziury" w instrukcji.

Czesław