[Czuwaj] 1% male pytanko

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pon, 3 Sty 2005, 23:20:29 CET

> To, że trzeba zbierać faktury na hufiec nie powoduje,
> moim zdaniem, żadnych opóźnień w przekazywaniu
> środków dla drużyn. Cała operacja odbywa się tak: z
> hufca dostajesz zaliczkę, wydajesz pieniądze i rozliczasz faktury.

Nie wiem, czy jest to wymóg państwowy, czy tylko organizacyjny, ale w moim
hufcu na rozliczenie zaliczki ma się formalnie 14 dni. Czyli jeśli jadę na
obóz i biorę na niego zaliczkę, to teoretycznie nie mam szansy się
rozliczyć.  Dodatkowo, jeśli mam na końcie 100 zł a potrzebuję zaliczek na
10, to po każdą muszę jeździć - to nie jest może wielki problem, ale
niekiedy może utrudniać życie. Oczywiście rozumiem, że niektórych spraw nie
da się obejść.

pozdrawiam
Marcin Skocz