[Czuwaj] GRA W RUCHU 2005

Jolanta Kreczmańska kalmar w grzejniki.com.pl
Wto, 4 Sty 2005, 11:55:05 CET

Goferek napisał:
> ufff i dobrze bo bardzo cenię ten Ruch i jego wpływ na działanie ZHP, choć
> ta informacja pochodziła od Druha z "pierwszej ligi"......... czyżby
> PROWOKACJA :-))))))

>Czesław napisał:
>A może to chodzi o jakiś lokalny krąg RCŻ

Rzeczywiście RCŻ nie działa kręgami tyle, że ....od kwietnia 2003. Kręgi
sprzed tej Ogólnnopolskiej Zbiórki same podejmują decyzję czy chcą dalej
pracować w formie kręgów czy też nie. To zależy czy chcą realizować własny
lokalny program czy też skoncentrować się na ogólnopolskim programie całego
Ruchu.

Miło mi, że się okazało, że ta informacja nie była przekazana w złej wierze
i że to nieporozumienie. Nieporozumienia warto wyjaśniać. Powiadomiłam już o
tym członków Zarządu RCŻ i jeśli gdzieś taka informacja krąży to napewno ją
wyjaśnią.

Dzięki za wyrazy uznania dla działań RCŻ.

Przepraszam, też że wysłałam informacje również w sprawie nie działającej
strony www na DW listy Czuwaj. Jakiś chochlik. Ale przynajmiej widać, że od
razu się tym przejęłam:). Dzięki za uwagę - już sprawdzamy działanie strony.

By podsumować tę krótką wymianę zdań przytoczę stary dowcip:
Czy to prawda, że w Moskwie rozdają samochody?
Radio "Erewań" odpowiada:
W zasadzie prawda tylko z tą różnicą, że nie samochody tylko rowery i nie
rozdają tylko kradną.

Gorąco pozdrawiam
Jola Kreczmańska