[Czuwaj] GRA W RUCHU 2005

Dorota Całka dorota_calka w poczta.onet.pl
Wto, 4 Sty 2005, 13:21:39 CET

> NIe Czesławie - dokładnie przeczytałem sobie archiwum z GG i wiadomość
> była tego typu że RCŻ pada, po Zjeździe ZHP za rok sie rozwiązuje i kilka
> osób odchodzi ze Związku - takie miałem informacje - dlatego zapytałem.
>
> Goferek
Witam,
Trudno odnosić się do wypowiedzi, które nie wiadomo kto i w jakim kontekście
podał. Mogę jednak przypuszczać, że wypowiedź dotyczyła dyskusji jaka
toczyła się podczas dorocznej Ogólnopolskiej Zbiórki RCŻ. Celem takiej
zbiórki jest podsumowanie prac Ruchu za rok ubiegły, określenie priorytetów
działania Ruchu w roku następnym oraz wybór nowych władz. Podczas
tegorocznej zbiórki jak zawsze rozmawialiśmy o priorytetach  na następny rok
i w tym roku niewątpliwie jednym z priorytetów ZHP jest Zjazd. Celem RCŻ
jest poprawa jakości naszej organizacji, więc oczywiście jako Ruch również
przygotowujemy się do Zjazdu, który będzie miał realny wpływ na działanie
ZHP w kolejnych 4 latach.

We wnioskach ze zbiórki zapisaliśmy:

"Przygotowanie do Zjazdu ZHP.
Cel ten należy realizować poprzez przygotowywania programu działania ZHP,
sposobu jego realizacji i propozycji uchwał zjazdowych opracowywanych przy
dużym udziale instruktorów ZHP, nie tylko należących do Ruchu Całym Życiem."

Podczas zbiórki rozmawialiśmy również o planach RCŻ na czas po Zjeździe ZHP.
Duża część członków RCŻ wierzy, że po Zjeździe działanie RCŻ w ZHP  nie
będzie już konieczne, a instruktorzy działający w Ruchu będą mogli w pełni
świadomie zaangażować się w działania w innych strukturach. Prawdopodobnie
stąd pojawiła się informacja o rozwiązaniu RCŻ.

Wszystkich, którzy zainteresowani są działaniami RCŻ jeszcze raz zapraszam
na stronę Ruchu. Myślę, że po przeczytaniu wniosków ze zbiórki, nie
będziecie już mieli żadnych wątpliwości, czy RCŻ "pada" :-)

Przy okazji jeszcze tą drogą pozwolę sobie wszystkich członków regionu
warszawskiego RCŻ zaprosić na zbiórkę regionu, która odbędzie się 18
stycznia o godz. 19.00 w Hufcu Ochota przy ul Raszyńskiej 22a w Warszawie.

pozdrawiam
Dorota Całka