[Czuwaj] 1 % na skladki czlonkowskie ?

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 5 Sty 2005, 23:08:12 CET

> From: "Andrzej" <harc38 w op.pl>
> :(

> Myślę, żę zdecydowanie nie tylko się nie da ale jest nieetyczne i łamie
> ustawę o pożytku publicznym.
> wpłaty z 1 % trzeba wydawać na cele statutowe, a składki są obowiązkiem
statutowym.

> Czuwaj
>
> Szumyk

Podzielam zdanie, że to kiepski pomysł płacić składki jednym procentem. O
etyce nie będę pisał, bo przyjęte na ten rok rozwiązanie w uchwale
składkowej wypaczyło tzw. wychowawczą rolę składki.
Ale niech to nie zniechęci nikogo do zabiegania o 1%! Zwłaszcza w kontekście
oszukańczej polityki naszego tzw. Państwa, które zabroniło odpisania 1%
wszystkim płatnikom podatku liniowego.
Zabierzmy jak najwięcej środków tym ..... (a, nie chcę przeklinać...)

SW - "liniowy" niestety...

1% podatku dla ZHP przekaż na konto nr 31 9527 0007 0000 5122 2000 0001
NIC NIE TRACISZ!
Jeśli masz zwrot Urząd Skarbowy zwróci Ci o 1% WIĘCEJ!.
Jeśli masz dopłatę zapłacisz o 1% MNIEJ!