Re: [Czuwaj] Jednolite zasady świadczenia usług w ewnętrznych w ZHP

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Czw, 6 Sty 2005, 13:42:58 CET

On 6 Jan 2005 at 13:08, Michał Markucki wrote:

> Mam pytanie odnosnie punktu 3.Za przygotowanie, zatwierdzanie i
> rozliczanie obozu /zimowiska kazdy organizator ponosi do 4%
> kosztów obozu zgodnie z uchwałą komendy chorągwi.
> W przypadku realizacji przez komendę hufca części obsługi
> obozu/ zimowiska komenda chorągwi określa jaka część pozyskanej
> opłaty pozostaje w komendzie hufca
>  Poniewaz jak zwykle nie jestem pewien pytam czy zapis ten
> oznacza ze jezeli robie oboz to KH a raczej KCh moze pobrac ode
> mnie tylko do 4% wartosci obozu?
Tak - "za przygotowanie, zatwierdzenie i rozliczenie obozu -
zimowiska" - pozostaje kwestia co wchodzi w zakres rozliczenia obozu-
jaki poziom uslugi....  :-)
Jesli sa inne koszty bezposrednie - np skladki od umow, ubezpieczenie
uczestnikow czynione przez choragiew, oplata za szkolenie kadry,   -
to sa to koszty ekstra ktore tez KCh ma prawo naliczyc z tytulu
zwrotu kosztow
Przy okazji nalezy zwrocic uwage ze KH moze obciazac oboz tylko w
ramach tych 4% o ile KCH jej pozwoli w swej uchwale.
Np w Stolecznej w zeszlym roku KCh brala 4% a hufce nie mogly wziac
ani grosza za swa prace i koszty przy organizacji AL od organizatorow
obozow (kiedys bylo to 4% dla KCH i 4% dla hufca)
Tomasz Werner
KR Choragwi Stolecznej