[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Magda Potapowicz thebest84 w wp.pl
Pią, 7 Sty 2005, 01:25:04 CET

Zatem to jest mój wpis inauguracyjny, więc zapewne niekoniecznie odpowiem na ten wpis, na który chciałabym odpisać:), ponieważ jestem tylko kobietą i do tego blondynką:), a mój mężczyzna już dawno twardo śpi... (Przeczytałam całą tą grudniową debatę - najbardziej mi się spodobał wpis mistrza44 - Kim jesteś?...)

Jeśli chodzi o prawo pracy - to jeśli nie będziecie  kandydatkom na sprzedawczynię podczas rekrutacji zadawać pytania, czy są w ciąży - to powinno być wszystko OK i raczej Was nie podadzą do Sądu Pracy:)

A tak bardziej serio, jeśli jesteście w stanie racjonalnie wytłumaczyć, że stanowisko to oferujecie kobietom z takich, czy innych względów - to nie nastąpi raczej w tym przypadku dyskryminacja.

A w ogóle to powinniście mieć sprzedawczynię i sprzedawcę i już, a oni powinni zawrzeć za jakiś czas związek małżeński i mieć gromadkę dzieci, które zostaną zuchami:))) I wówczas wszyscy w ZHP będą szczęśliwi...

Pozdrawiam gorąco!!!
hm. Magdalena Potapowicz