[Czuwaj] podziekowania za 1%

Mateusz Moryto prv mateuszmoryto w interia.pl
Pią, 7 Sty 2005, 10:14:55 CET

Kowlak - będący również autorem hasła "Naprawdę nic mi nie jest" napisał:
"Oczywiście pisaliśmy do GIODO i efektem tej odpowiedzi jest właśnie nie
wysyłanie podziękowań.
Kowlak"

Stanowisko uzyskane od GIODO to totalna bzdura. Tak sie składa, iż jako
prawnik, aplikant i pracownik Kancelarii Radców Prawnych jestem żywotnie
zainteresowany prawidłowym stosowaniem prawa. Postaram sie przygotować
opinię prawną na ten temat. Pomysł Seascout jest ok pod warunkiem, iż
podziękowanie nie będzie zawierało wyszczególnienia osób i wpłacanych przez
nich kwot, bo to było by oczywiste naruszenie zasad ustawy. Co do możliwości
przekazania danych do jednostek org. ZHP. To moim zdaniem  możliwość taka
istnieje, albowiem osoba wpłacająca deklarowała adresata np. HGR OPOLE.
Przeciwne rozumowanie prowadzi do wniosku, iż GK również nie ma takiego
prawa, a dane te powinny być niezwłocznie zniszczone (co samo w sobie nie
jest przetwarzaniem danych osobowych :)
Pozdrawiam

phm. Mateusz Moryto
www.hgr.opole.pl