Re: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?

Mariusz Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Wto, 11 Sty 2005, 10:52:30 CET

> Gdyby Druhna zechciał mi przybliżyć całą sprawę na priv lub podać swój
> telefon na pewno zainteresuję się sprawą.
> Rozumiem, że zjazd po odwołaniu władz nie powołał nowych? Dlaczego?

Zjazd zwołano, jak podała we wniosku Komisja Rewizyjna w celu "odwołania
komendanta hufca", a skoro zjazd nadzwyczajny obraduje tylko nad sprawą,
dlka której został zwołany - podjął decyzję.

Co do decyzji Komendanta Chorągwi to nie ma się czemu dziwić, druhno Marto,
czy kiedykolwiek otrzymała druhna jakies uzasadnienie decyzji, oprócz
wspomnianego wcześniej "BO TAK".
Przecież władza społecznego komendanta chorągwi, który bierze za swoją
społeczną pracę wypłatę (bo TAK) jest nieograniczona, decyzje sa suwerenne i
wcale nie muszą być zgodne z logiką czy oczekiwaniami środowiska
harcerskiego.
I koniec dyskusji :)
BO TAK !!!!

phm. Mariusz Cyrulewski