Re: [Czuwaj] Zjazd hufca kontra komendant chorągwii ?

marta drozd ksantypa3 w poczta.onet.pl
Śro, 12 Sty 2005, 00:44:53 CET

> udział....

Tak Grażyno i dziś nadal byłabym za zwołaniem zjazdu bo uważam, że to byłe
jedyna droga, żeby coś zmienić.

Być  może pamiętasz również, że miałam niejakie obiekcje, co do takiego
właśnie sformułowania zapisu. PO argumentacji jaką usłyszałam zwątpiłam -
cóż mea culpa.

A co do ostatniego zdania - możesz wyrażać się jaśniej? W takich kwestiach
nie lubię niedomówień - mam milczeć? "Brudy pierze się u siebie"?

phm marta drozd wiewi00ra
Hufiec ZHP Szczecin - Dąbie
"Drogę wyznacza się idąc..."